Espere que els diferents continguts i
propostes d’aquest blog creat per a poder continuar amb la matèria de Plàstica
en el nostre confinament us serveixca més per a reforçar continguts d’una
manera amena i no pas per a agobiar-se. Ja tenim prou amb el virus!
De fet, per a esta curta setmana de 3 dies i
els següents de Pasqua us vaig a proposar una mena de joc. Però, el primer que
farem serà:
1) Corregir l’activitat anterior.
La peça solució és:
Al vostre correu us he enviat les instruccions d'esta entrada i un video per a què comproveu el procés per a arribar a la solució.
Mireu-lo bé! I
compareu-lo amb el que haveu fet vosaltres. Alguns, estàveu a un no res
d’aconseguir la peça en 3D, altres, tindran que modificar inclús el cub
inicial.
2) Ara sí, anem a jugar! El joc consistirà en endevinar la peça que un/a company/a s’ha
inventat! Així que, el primer que farem serà “inventar” la peça.
Procureu no crear-les molt difícils!
Comencem!
Us guie indicant-vos els passos. Tindrem tota
la Pasqua per a anar fent-los però, no es retardeu en iniciar-se. Els passos
són:
1. Al costat de l’activitat anterior, en el full quadriculat, inventar-se una peça 3D que càpiga dins un cub com el que acabàvem de fer (és a
dir, partint d’un cub de 8x8 quadrats i profunditat de 4 diagonals de
quadrats).
2.
A la part inferior, dibuixar les
seues 3 vistes principals.
3.
Enviar-ho a la professora per a la
seua correcció (peça inventada i vistes).
4. Una vegada corregit, la professora
publicarà només les 3 vistes a una nova entrada d’aquest blog titulada “Juguem
a Pasqua!”. A les 3 vistes de l’alumne/a se li assignarà un nº de peça de
manera que, de moment, no apareixerà el vostre nom.
ANEM A
EVITAR QUE US PREGUNTEN COM ÉS EL RESULTAT!
5. Qualsevol alumne/a podrà triar qualsevol
de les vistes publicades, i intentar endevinar-la dibuixant-la en 3D conforme
estàvem fent (cavallera en 8x8x4 quadrats).
6. Una vegada, crega tindre-la li la
enviarà a la professora qui li donarà la consideració de correcta i vàlida o
d’incorrecta (i en conseqüència, per a tornar a fer).
7.
L’alumne/a haurà de fer quantes
peces vullga (2 mínim estaria bé)
8.
La professora farà un llistat
controlant quantes peces ha fet cada alumne i quins nombres ha triat.
9.
Els alumnes que més peces facen
ocuparan les primeres posicions.
10.
La professora publicarà els 8
primers llocs d’ aquest llistat a la mateixa entrada i l’alumne/a podrà vorer
com va el joc recordant que NO ES TRACTA
DE COMPETIR. ES TRACTA DE PASSAR UN TEMPS DIVERTIT MENTRE APRENEM!
11.
Quan s’acabe Pasqua s’acabarà el
joc i la professora publicarà de quin alumne era cada peça.
Ànims i endavant!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada